Alimentación Alonso, fundada en 1890
Centro Comercial Aberto de Tui - ACITUI
A Asociación de
Comerciantes e Industriais de Tui foi constituída en 1996 froito da vontade dun
grupo de comerciantes que se propoñen xuntar esforzos para facer fronte ás
ameazas do entorno e mellorar a súa posición competitiva. No ano 2000
experimenta un importante impulso, sobre
pasando xa, por aquel entón, o centenar de asociados, aínda que na
actualidade a crise económica ten incidido moi negativamente no número de
establecementos comerciais activos na localidade e polo tanto tamén no número
de asociados, situándose en torno a 100 .
Dende eses
primeiros anos, a Asociación comeza a gañar presenza na sociedade a medida que
vai reforzando e consolidando a súa relación con outros axentes sociais, e
afianzándose como un interlocutor válido ante as institucións públicas e
privadas.
A posta en
marcha do Proxecto de CCA ten suposto un fito determinante na traxectoria da
Asociación que está a acadar unha alta valorización social e experimentando un
extraordinario proceso de aproximación á cidadanía. Dende que en outubro de
2002 se fixera público o estudo promovido pola Xunta de Galicia denominado
“DETERMINACIÓN DO POTENCIAL DE DESENVOLVEMENTO DE CENTROS COMERCIAIS URBANOS EN
VARIOS MUNICIPIOS DA COMUNIDADE ATÓNOMA DE GALICA: TUI”, enmarcado no “Plan
Cuadrienal de Modernización do Sector Comercial Retallista de Galicia” a
Asociación de Comerciantes e Industriais de Tui (Acitui) ven traballando
intensamente en prol da consolidación do Centro Comercial Aberto na cidade de
Tui.
Avalados polas
conclusións que aportaba o citado estudio no que se consideraba que Tui reúne
condicións adecuadas para que o comercio fose xestionado baixo a fórmula dun
Centro Comercial Aberto, no ano 2003 púxose en marcha a primeira fase do
proxecto (Fase I: Deseño, execución e implantación dun programa de Dinamización
Comercial en Tui.), que foi presentado e apoiado pola Consellería de
Innovación, Industria e Comercio, a Administración Local e por outras entidades
privadas locais e comarcais.
O ano 2004 foi,
para o proxecto do Centro Comercial Aberto de Tui, un ano especialmente
decisivo, o éxito das accións de animación e promoción executadas pola
Asociación, contribuíron decididamente ao mesmo. Pero, ademais, as accións de
adecuación urbanística dalgunhas zonas que inicialmente conformaron o CCA Tui
(C/ Foxo, Rosa Bahamonde e as súas travesías) impulsado e apoiado pola
Asociación e executado pola Administración local reafirma a filosofía deste
proxecto de dinamización comercial.
En 2005 supuxo a posta en marcha da Terceira
Fase do Centro Comercial Aberto de Tui. O Plan de actuación, denominaba a esta
3ª Fase de potenciación e expansión. O Plan de actuación deseñado para por en
marcha en 2005 comprendía un conxunto de accións cuxo obxectivo era a
potenciación do conxunto comercial a través de accións de mellora e promoción
do conxunto e, doutra banda, un conxunto de accións cuxo obxectivo era a
expansión da área do Centro Comercial Aberto a novas zonas comerciais do núcleo
urbano cunha densidade e actividade comercial suficiente e crecente ata acadar
a identificación do Centro Comercial Aberto cá área urbana da cidade de Tui.
Jorge A.Álvarez Bautista (Presidente CCA)
Dende o exercizo
2006 os respectivos Plans de actuación deseñados buscan a consolidación da área
comercial e a continuidade as accións de
promoción e animación. A animación comercial tense convertido nun elemento
distintivo e diferenciador do CCA Tui, especialmente na época estival xa que
resulta a máis indicada para a realización de actividades na rúa.
Ante os novos
retos de futuro que a cidade esta a ter que afrontar como é o establecemento
dunha gran superficie Outlet no seu entorno, o CCA Tui debe reorientar a súa
estratexia competitiva e por en valor aqueles aspectos máis intimamente
inculados ao comercio tradicional e os valores comerciais da cidade. Por outra
banda, a política urbanística desenvolvida ten xerado unha enorme dispersión
comercial o que dificulta a percepción de oferta conxunta. Nunha cidade que non
é quen de consolidar a súa estrutura comercial so en base a demanda local senón
que precisa xerar elementos de atracción para garantir a viabilidade comercial
entendida tanto dende o seu conxunto como dende o punto de vista das unidades
comerciais individuais que a compoñen.
Páxina web: www.comerciodetui.es
Alimentación Alonso, iniciou a súa actividade a finais do século XIX
A Asociación de Comerciantes e Industriais de Tui foi constituída en 1996 froito da vontade dun grupo de comerciantes que se propoñen xuntar esforzos para facer fronte ás ameazas do entorno e mellorar a súa posición competitiva. No ano 2000 experimenta un importante impulso, sobre pasando xa, por aquel entón, o centenar de asociados, aínda que na actualidade a crise económica ten incidido moi negativamente no número de establecementos comerciais activos na localidade e polo tanto tamén no número de asociados, situándose en torno a 100 .
Dende eses
primeiros anos, a Asociación comeza a gañar presenza na sociedade a medida que
vai reforzando e consolidando a súa relación con outros axentes sociais, e
afianzándose como un interlocutor válido ante as institucións públicas e
privadas.
A posta en
marcha do Proxecto de CCA ten suposto un fito determinante na traxectoria da
Asociación que está a acadar unha alta valorización social e experimentando un
extraordinario proceso de aproximación á cidadanía. Dende que en outubro de
2002 se fixera público o estudo promovido pola Xunta de Galicia denominado
“DETERMINACIÓN DO POTENCIAL DE DESENVOLVEMENTO DE CENTROS COMERCIAIS URBANOS EN
VARIOS MUNICIPIOS DA COMUNIDADE ATÓNOMA DE GALICA: TUI”, enmarcado no “Plan
Cuadrienal de Modernización do Sector Comercial Retallista de Galicia” a
Asociación de Comerciantes e Industriais de Tui (Acitui) ven traballando
intensamente en prol da consolidación do Centro Comercial Aberto na cidade de
Tui.
Avalados polas conclusións que aportaba o citado estudio no que se consideraba que Tui reúne condicións adecuadas para que o comercio fose xestionado baixo a fórmula dun Centro Comercial Aberto, no ano 2003 púxose en marcha a primeira fase do proxecto (Fase I: Deseño, execución e implantación dun programa de Dinamización Comercial en Tui.), que foi presentado e apoiado pola Consellería de Innovación, Industria e Comercio, a Administración Local e por outras entidades privadas locais e comarcais.
O ano 2004 foi,
para o proxecto do Centro Comercial Aberto de Tui, un ano especialmente
decisivo, o éxito das accións de animación e promoción executadas pola
Asociación, contribuíron decididamente ao mesmo. Pero, ademais, as accións de
adecuación urbanística dalgunhas zonas que inicialmente conformaron o CCA Tui
(C/ Foxo, Rosa Bahamonde e as súas travesías) impulsado e apoiado pola
Asociación e executado pola Administración local reafirma a filosofía deste
proxecto de dinamización comercial.
En 2005 supuxo a posta en marcha da Terceira
Fase do Centro Comercial Aberto de Tui. O Plan de actuación, denominaba a esta
3ª Fase de potenciación e expansión. O Plan de actuación deseñado para por en
marcha en 2005 comprendía un conxunto de accións cuxo obxectivo era a
potenciación do conxunto comercial a través de accións de mellora e promoción
do conxunto e, doutra banda, un conxunto de accións cuxo obxectivo era a
expansión da área do Centro Comercial Aberto a novas zonas comerciais do núcleo
urbano cunha densidade e actividade comercial suficiente e crecente ata acadar
a identificación do Centro Comercial Aberto cá área urbana da cidade de Tui.
Jorge A.Álvarez Bautista (Presidente CCA) |
Dende o exercizo 2006 os respectivos Plans de actuación deseñados buscan a consolidación da área comercial e a continuidade as accións de promoción e animación. A animación comercial tense convertido nun elemento distintivo e diferenciador do CCA Tui, especialmente na época estival xa que resulta a máis indicada para a realización de actividades na rúa.
Ante os novos
retos de futuro que a cidade esta a ter que afrontar como é o establecemento
dunha gran superficie Outlet no seu entorno, o CCA Tui debe reorientar a súa
estratexia competitiva e por en valor aqueles aspectos máis intimamente
inculados ao comercio tradicional e os valores comerciais da cidade. Por outra
banda, a política urbanística desenvolvida ten xerado unha enorme dispersión
comercial o que dificulta a percepción de oferta conxunta. Nunha cidade que non
é quen de consolidar a súa estrutura comercial so en base a demanda local senón
que precisa xerar elementos de atracción para garantir a viabilidade comercial
entendida tanto dende o seu conxunto como dende o punto de vista das unidades
comerciais individuais que a compoñen.
Páxina web: www.comerciodetui.es
No hay comentarios:
Publicar un comentario