24 jun 2013

Paquetería Josefina, despois de medio século continúa coa mesma actividade

Paquetería Josefina coa segunda xeración


Asociación Boirense de Empresarios - Boiro Aberto, C.C.U.


A Asociación Boirense de Empresarios nace no ano 1988 froito do traballo e compromiso dun nutrido grupo de empresarios que entendían necesario a creación dunha entidade que os aglutinara defendendo e promocionando os seus intereses.



En poucos anos a asociación creceu ata converterse nunha das entidades mais representativas do concello aglutinando na actualidade a preto de 250 socios e cumpríndose este ano o 25 aniversario da súa fundación.




Ante a crecente puxanza do sector comercial, en 2004 elaborase un estudo para analizar a viabilidade da implantación dun centro comercial aberto que finalmente inicia a súa actividade en 2005 co apoio da Xunta de Galicia e o Concello de Boiro integrándose o mesmo na asociación de empresarios.

A Asociación conta cunhas amplas oficinas dotadas de dúas aulas de formación homologadas, un salón de actos con capacidade para 90 persoas, sala de xuntas e zoa de administración con tres postos de traballo.

As oficinas tamén funcionan como centro de formación e negocios que está a disposición dos socios para que poidan celebrar actos, presentacións, xuntanzas ou calquera outro evento que necesiten en relación coa súa actividade empresarial.


Campaña millonario por un día
Na actualidade Boiro Aberto Centro Comercial Urbano teñe ao redor de 111 comercios asociados (Datos Rexistro Galego do Comercio) e desenvolve ao largo do ano numerosas actividades de fidelización e dinamización comercial.

Campaña noite aberta
Dende 2005 Boiro Aberto puxo en marcha numerosas iniciativas para promocionar e fomentar o comercio de proximidade da localidade como o reparto de tikets de aparcamento de xeito gratuíto aos clientes que realizan súas compras nos establecementos asociados, servizo de información sobre ofertas vía SMS e mail, boletín dixital de ofertas e eventos ou mesmo a organización da Noite Aberta ou de Boiroferta que este ano celebraremos a 8ª edición.

Campañas Varias
No tocante as campañas comerciais Boiro Aberto desenvolve de xeito constante promocións con motivo de datas sinaladas como dia do pai, da nai, namorados, primaveira, verán, volta ao cole ou Nadal coa finalidade de promover as vendas no comercio local, premiar a fidelidade dos nosos clientes e tentar a atraer a outros novos da nosa zona de influencia.



Carlos Rodríguez Muñiz (Presidente)



Presidente: Carlos Rodríguez Muñiz

Xerente: Tomás Estévez Rionegro


Páxina web: www.boiroaberto.com


www.facebook.com/boiroaberto

www.youtube.com/boiroaberto




Paquetería Josefina, despois de medio século continúa coa mesma actividade

Propietarios actuais: Os irmáns Juán e Beatriz Cabrera.


Hai xa 57 anos que Dona Josefina Araujo decidiu abrir, no que entón era o seu taller de costura na rúa principal de Boiro, unha paquetería. Corría o ano 1956 e con moito esforzo e sacrificio conseguiu consolidar o negocio que agora mais de medio século despois continua súa actividade coa segunda xeración da familia a través dos fillos, Juán e Beatriz.


A especialización, o trato personalizado cos clientes e contar cun amplo stock son as claves do éxito do negocio. Como exemplo deste bo facer cabe destacar que nos anos 60, a propietaria, tiña un familiar en Nova York que surtía a tenda de medias de seda e camisóns de encaixe. Este tipo de produtos non se atopaban con facilidade no mercado nacional e non estaban ao alcance do poder adquisitivo da maioría dos veciños o que facía difícil a súa venda, pero grazas ao empeño de Josefina acabou por atopar compradores para eles xa que por aquela época en Boiro veraneaban unha primas do rei e na tenda habilitou un pequeno reservado para que puideran probar os produtos ata conseguir que foran clientas habituais e dar saída a este tipo de produtos.


Actualmente, e cos fillos ao cargo do negocio, mantense a máxima da empresa que é ter de todo e para todos, traballan dende un botón a un edredón. No tocante ao stock a paquetería conta con mais de 800 tipos de lazos diferentes, 500 colores dispoñibles nos fíos de coser e mais de 1.000 clases de botóns.



O máis importante non é a localización do local, senón a filosofía de atención ao público. O que priman son as necesidades do cliente. Contan con produtos con pouca demanda porque hai xente que os precisa, neste sentido cando un cliente demanda un produto que un determinado fabricante deixou de producir automaticamente buscan outro de similares características para que o cliente que o leva comprando durante toda a vida o poda seguir tendo a súa disposición.



Con esta filosofía de traballo o establecemento, que xa ten mais de 50 anos de traxectoria ,conta con numerosos clientes fieis que en moitos casos son os fillos e netos dos primeiros clientes aos que atendeu Josefina nos inicios do negocio nos anos 50.




No hay comentarios:

Publicar un comentario